راه هاي خريد خانه در شهر دبي و گرفتن پاسپورت كشور امارات با خريد خانه

خريد خانه در شهر دبي آن هم در كشوري پر زرق و برق و شناخته شده ، حركتي عاقلانه است و قطعا جاذبه هاي خاص تكنولوژي و ديدني كشور امارات يكي از مهمترين علت هاي جلب افراد مشهور دنيا به اين شهر شده است. البته مزيت خريد خانه در دبي به جز امكانات رفاهي ، اين است كه به مالكان اجازه مي دهد علاوه بر سود سرمايه گذاري ملكي خود ، با گرفتن اقامت و استفاده از امكانات گسترده اقتصادي امارات ، زندگي كاري خود را به روش كامل تر و با رشد بيشتر در كشور امارات ادامه دهند.
همچنين شما مي توانيد دركنار خريد خانه در دبي و استارت كار جديد در اين كشور زيبا ، اقامت كاري و ويزاي اقامت را به صورت جداگانه نيز بگيريد و از يك زندگي لوكس و خاص بهره مند شويد. دقت كنيد كه آپارتمان در امارات به تنهايي باعث گرفتن شهروندي شهر دبي نمي شود و شما ملزم هستيد تا براي گرفتن اين ويزا ، مراحل متفاوتي را پس از خريد ويلا بگذرانيد البته انجام اين مراحل بسيار ساده و سريع است.
شهر دبي، شهر مناسبي براي خريد ويلا به حساب مي آيد چرا كه مراحل و شرايط مربوط به خريد در آن چندان پيچيده و سخت نيست. بنابراين هر يك از مهاجران با سرمايه لازم مي توانند پس از طي نمودن مراحل قانوني به ويلاي رويايي خود برسند.

از مكان هاي ديدني اين شهر ميتوان به برج العرب اشاره كرد كه از كم نظير ترين مناطق دنيا محسوب ميشود. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اجاره يك شب اقامت در اين هتل پنج ستاره، چيزي حدود 1600 يورو ميباشد كه معادل 50 ميليون تومان مي‌باشد.براي اخذ شهروندي و پاسپورت امارات ميتوانيد با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

آيا خريد ويلا در شهر دبي عاقلانه است؟

سرمايه گذاري در كشور هاي خارجي و به طور خاص كشور هايي كه نزديك ايران قرار دارند چند سالي است كه بيشتر و جدي تر توسط ايرانيان پيگيري مي شود. امارات، مانند برخي از شهر هاي تجاري و لوكس ، اغلب توسط افرادي مورد توجه قرار مي گيرد كه هدف راه اندازي كسب و كار ، توسعه و افزايش درآمد را در سر دارند. برترين و بهترين ها همگي در دبي تجمع يافته اند. بنابراين وقتي شما براي خريد ويلا در كشور امارات اقدام مي كنيد، در واقع دست روي هر ويلايي كه بگذاريد، در حال انتخاب بهترين ويلا در كشور امارات و به طور نسبي، در كل منطقه خاورميانه هستيد.
طبق آخرين آمار، ارزش املاك در دبي رشد بيشتري نسبت به شهرهاي ديگري چون سنگاپور و لندن داشته است.

بنابراين، اينكه گمان كنيد خريد ويلا در شهر دبي مي تواند به ضرر شما تبديل شود، يك احتمال محال و نادرست است. بسته به بودجه اي كه در اختيار داريد مي توانيد ويلاهاي بسيار لوكس و اصطلاحا لاكچري را در شهر دبي خريداري كنيد.
قيمت ويلا ويلايي در كشور امارات به تومان

به طور كلي، براي دريافت اقامت، شما بايد دست كم يك ميليون درهم امارات بپردازيد تا بتوانيد يك ويلا را در كشور امارات خريداري كنيد. اين ميزان چيزي نزديك 7 ميليارد تومان ميباشد. البته به علت نوسانات ارز ممكن است اين مبلغ كمي كمتر يا بيشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، اين مقدار برابر 7 ميليارد تومان ميباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چيزي حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعيين اين عدد به خريداران كمك مي كند تا در هنگام خريد ملك مورد نظرشان قيمت را در نظر گرفته و سرمايه گذاري درستي داشته باشند.

بسياري از ايرانياني كه بدنبال خريد ويلا در امارات هستند ميخواهند بدانند كه قيمت خانه ويلايي در شهر دبي به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائيكه كه درهم امارات به دلار آمريكا چسبيده است، اين نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولي از آنجائيكه كه تومان ايران دائماً در نوسان است شما بايد قيمت هايي كه به درهم مي گيريد را با توجه به نرخ روز و لحظه اي درهم در بازار ايران محاسبه كنيد.

قيمت آپارتمان در امارات رنج متفاوتي از نرخ 800 هزار درهم تا چند صد ميليون دلار را شامل مي شود. بهتر است ابتدا كل مبلغي را كه براي خانه ويلايي در امارات داريد را تعيين كنيد و بعد با توجه به بودجه مورد نظرتان بدنبال خانه باشيد.

شما آساني امكان اين را داريد كه با كليك برروي منوي پروژه هاي امارات و تعيين گزينه نوع آپارتمان در قسمت جستجو از پروژه هاي جديد در دبي اطلاعات لازم را مطالعه. چنانچه لوكيشن خاص و يا خانه خاصي هم مورد نظرتان باشد و يا ابهاماتي در زمينه آپارتمان در دبي داشته باشيد، ميتوانيد به لينك خريد خانه در دبي مراجعه نماييد و براحتي با ما ارتباط برقرار كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد